Korpa

Reklamacije

Ukoliko ste robu kupili u maloprodajnom objektu a imate primedbe, žalbe, prigovore i slično, u svakom trenutku možete nam se obratiti na email adresu: office@balasevic.rs

Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 011/ 2662-121.  U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, nas kontaktirate na mail: office@balasevic.rs ili na telefon 011/2662-121.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate na mail: office@balasevic.rs ili na telefon 011/2662-121.

Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:

  • Broj Vašeg računa-otpremnice
  • Šifru artikla i veličinu koju želite da reklamirate
  • Opis problema koji imate

Tražene podatke možete dostaviti na mail: office@balasevic.rs ili na telefon 011/2662-121.

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

– Zvaničan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde.

– Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi MK Balašević, već trošak pada na teret kupca.

    Newsletter MK Balašević

    Budite među prvima koji će saznati sve o aktuelnim kolekcijama, ekskluzivnim ponudama i sezonskim sniženjima.

    Pretraga